Livrarea produselor

       Livrarea produselor se face prin intermediul unui curier rapid sau prin serviciul PrioriPost al Postei Romane. Ca regula generala, comenzile pentru care produsele se afla pe stoc si comanda este confirmata telefonic cu operatorul nostru pana in ora 14, acestea se expediaza in aceeasi zi, sau dupa un interval de maxim 21 de zile, daca produsele nu se afla pe stoc. Comenzile plasate in zilele de sambata sau duminica, sau in zilele libere aferente sarbatorilor de orice fel vor fi expediate in prima zi lucratoare.

Timpul estimat de livrare prin curier rapid in Bucuresti si national este de 24 de ore de la data expedierii, dar fiind un serviciu prestat de o alta companie acest timp de livrare nu poate fi garantat de catre noi. Costurile de livrare sunt calculate dinamic in functie de greutatea coletului ce va contine comanda dvs. Pentru a vedea valoarea exacta este suficient sa adaugi produsele dorite in cosul de cumparaturi.

Timpul estimat de livrare pentru PrioriPost este de 48 - 72 de ore. Coletul va fi expediat in urmatoarea zi lucratoare dupa primirea comenzii. Acesta in general va fi ridicat de tine de la oficiul postal pentru ca de obicei postasul va aduce la adresa doar colete mici. Sistemul de lucru al Postei Romane este greu de precizat si de aceea cel mai sigur va fi nevoie sa il ridici de la oficiul postal de care apartii.

Costul minim de expeditie difera in functie de curierul ales:

  • Fan Courier - 24 lei
  • DPD Romania, Posta Romana - Prioripost - 25 lei

Costurile de expeditie incep de la o valoare minima pentru primul kg de produs ambalat, sunt calculate dinamic in functie de greutatea totala a coletului, si includ taxele de manipulare, impachetare cat si costurile efective de expeditie. Costurile sunt identice pentru orice localitate din Romania - nu depinde de numarul de km (daca acestia sunt acoperiti de curierul respectiv ca zona de distributie), depinde doar de greutatea finala a coletului. 

Atentie: daca localitatea de livrare se afla intr-o zona unde curierii expres calculeaza kilometri suplimentari pentru a putea primi comanda va trebui sa achitati  ramburs (la primirea coletului) diferenta de tarif intre costul normal de livrare / livrare gratuita si costul efectiv de livrare. Veti fi anuntat telefonic de catre serviciul Clienti care este aceasta valoare inainte de expediere pentru a avea acordul dvs explicit. Fara acest acord coletul nu va fi expediat. Ca alternativa poti alege livrarea prin PrioriPost care are o arie foarte larga de livrare, este mai lent si presupune sa ridici coletul din oficiul postal.

     Costurile de expeditie includ taxele de manipulare, impachetare cat si costurile efective de expeditie. Iti recomandam sa grupezi produsele pe care le doresti intr-o singura comanda. Daca plasezi mai multe comenzi, ele vor fi expediate separat si va trebui sa achiti mai multe taxe de transport, pentru fiecare colet in parte.

     In ziua expeditiei, vei fi notificat prin email, dar si prin SMS despre faptul ca am expediat produsele, fiind furnizat si un cod de expediere prin intermediul caruia poti afla in orice moment locatia in care a ajuns pachetul. 

     Poti obtine transport gratuit atunci cand valoarea totala a comenzii depaseste valoare de 250 de lei (inclusiv TVA).

     In cazul în care pachetul a fost expediat catre tine si nu a fost preluat de la curier sau din oficiul postal, optiunea de plata ramburs va fi dezactivata. Vei putea comanda in continuare, dar va trebui sa achiti in avans comanda prin plata card, transfer bancar sau PayPal (Euro).

     Curierul va face doua incercari de livrare in doua zile lucratoare consecutive. Daca nu reusiti sa preluati coletul in aceste doua zile, va trebui sa ridicati comanda din sediul curierului. Nu se fac livrari sambata sau in sarbatorile legale.

     Livrarea produselor se poate face pe teritoriul Romaniei sau in oricare din tarile membre UE. Ne pare rau, dar nu se expediaza in afara acestei zone. In Romania, poti opta pentru livrare prin intermediul unui curier rapid - DPD România, Fan Courier sau GLS România.

Locatii DPD Romania - La nivel national apelati 031.824.9090, Luni - Vineri: 09.00 - 17.00

Locatii Fan Courier - La nivel national apelati 021.9336, Luni - Vineri: 09.00 - 17.00

 Confidentialitatea livrarilor

    Confidentialitatea comenzii este litera de lege pentru noi; pachetele sunt astfel ambalate si etichetate incat nimic nu indica continutul sau magazinul care l-a expediat. 

 Retur produse

     Aveti dreptul legal sa returnati produsul sau produsele achizitionate daca ne notificati in scris in termen de 14 zile lucratoare de la data la care ati primit comanda. Pentru ca produsele sa poata fi returnate acestea trebuie sa fie in ambalajul original- NEDESCHIS - si evident sa nu fi fost utilizate. Respectarea igienei produselor este foarte importanta pentru noi.

     Vei fi contactat telefonic de catre un operator pentru a stabili detaliile operatiunii de retur. Nu trimite produsele decat daca ai in prealabil acceptul nostru. Daca produsele sunt receptionate si sunt intacte, banii vor fi returnati in contul / cardul tau in maxim 30 de zile calendaristice de la receptia returului. Costurile de retur cad exclusiv in sarcina ta.

Garantie produse

     Produsele vandute au o garantie generala de 12 luni. Aveti la dispozitie doua luni calendaristice de la data livrarii pentru a ne semnaliza neconformitati sau defecte. Aceasta solicitare se poate face doar prin email. Exceptie de la garantia generala fac produsele gonflabile unde garantia de 12 luni se aplica doar la valva care controleaza mentinerea presiunii sau tubul conector, datorita faptului ca nu putem cunoaste obiectiv daca produsul a fost fortat sau intepat fara voie la umflare sau nu. Produsele gonflabile sunt livrate semi-umflate pentru ca sa se observe ca sunt intacte la momentul livrarii.

Pentru restul produselor ne obligam ca in termen de 14 zile calendaristice sa va expediem un produs nou in locul celui care prezinta neconformitati. Produsele vandute de nu se repara.

Pentru a solicita garantia pentru un produs va rugam sa expediati produsul defect impreuna cu factura originala pentru constatare. Daca se confirma ca produsul nu are caracteristicile sale normale se va proceda la inlocuirea sa fara costuri de expeditie. Costurile de expeditie pentru constatarea initiala a defectului reclamat cad in sarcina ta.

Ultima actualizare: 30.12.2020

Produsul a fost adaugat la lista de dorinte
Produsul a fost adaugat la comparatie

Site-ul nostru utilizează module cookie proprii și de la parteneri. Detalii aici. Prin continuarea navigarii sau prin apasarea butonului Accept esti acord cu utilizarea acestora. Daca nu esti de acord, inchide aceasta pagina.